کاشت ابرو طبیعی

۲۲۷ بازديد

اگر دوست دارید بدانید کاشت ابرو چیست و طی چه مراحلی متخصصان این کار را انجام میدهند حتما این مقاله را مطالعه کنید.
امروزه با تکنیک های جدید کاشت ابرو رفته به رفته استقبال بیشتری نسبت به قبل میشود چون خانم ها به دنبال راه حلی مناسب برای موی این ناحیه بدن خود به صورت دائمی یا تثبیت میگردد.در کلینیک نچرال بیوتی یک تیم پزشکی با تجربه در زمینه کاشت ابرو با روش های فعالیت میکنند.
اکثرا خانم ها ابرو های بزرگ تر و پر پشت تر را از جراح متخصص درخواست میکنند و شاهد افزایش بیمارانی هستیم که نتایج دائمی و طبیعی را از عمل کاشت ابرو خود میخواهند بهتر است که تصمیم خود را بر اساس نظرات دکتر یا جراح متخصص در کاشت ابرو بگیرند چون تجربه و تمرین نکته اصلی یک کاشت ابرو طبیعی میباشد و ما با کادر پزشکی خود در روش کاشت ابرو اطمینان کامل به شما خواهیم داد.

 

علت اصلی ریزش ابرو

بسیاری از خانم ها به علت زیر ابرو برداشتن نا مناسب ، جای زخم یا عوامل ژنتیکی با مشکل ریزش ابرو مواجه میشوند.
ترمیم مو به این شکل است که مقدار کمی از موی بالای گوش در ناحیه ابرو کاشت میشود .
این عمل ( کاشت ابرو ) توسط یک دکتر مجرب و با تجربه در بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعت صورت میگیرد.
یک روش هنرمندانه در کاشت ابرو (ترمیم مو ) میباشد . در این روش طبق نوع صورت و ویژگی های چهره ی فرد و نتایجی که شخص خواهان آن است کاشت ابرو با موی طبیعی صورت میگیرد .
یک پزشک مجرب بر نوع قوس ، ضخامت مناسب ابرو ، فاصله بین ابرو ها و طول ابرو را در نظر میگیرد.
در زمینه ی ترمیم مو معمولا افرادی که بدون ابرو یا با ابروی کم پشت به دنیا آمده اند یا به دلیل عوامل ژنتیکی ، بیماری یا به دلایل دیگر ابرو های کم پشتی دارند و یا دچار طاسی در ناحیه ابرو هستند اقدام به این روش میکنند.
کاشت بیش از ۲۰۰ موی ابرو باعث یک خط ابروی خوش ترکیب میشود ، که کاملا طبیعی به نظر میرسد چون برای ترمیم آن از موی خود فرد استفاده میشود.
بسیاری از خانم ها سوالات متداول برای کاشت ابرو دارند و اکثرا در یک زمینه و حیطه سوالات خود را مطرح میکنند .

مدل های کاشت ابرو

معمولا ابرو های پرپشت ، خوش ترکیب و نوک تیز کمتر مورد توجه قرار میگیرند با این حال داشتن ابرو های کم پشت و یا موی ابروی کم باعث میشود که توجه افراد به طور ناخواسته بر چهره ی فرد جلب شود.
در کلینیک نچرال بیوتی از شیوه های کاشت موی ثابت شده برای رفع ریزش ابرو و رفع ریزش این مشکل در ناحیه ابرو استفاده میکنیم.
شیوه مناسب و بسیار عالی برای جایگزینی ابرو ، ترمیم ابرو یا ترمیم نواحی ابرو میباشد.

 

+ادامه مطلب

 

.

کاشت ابرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.