محاسبه قیمت کاشت ابرو

۲۴۹ بازديد

محاسبه قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو بر اساس چندین عوامل تعیین می‌شود مثلا ناحیه ای که قرار است کاشت ابرو انجام شود ، ضخامت و تراکم ابرو، و تعداد پیوندهای موی مورد نیاز انجام کاشت ابرو . قیمت کاشت ابرو طبیعی در طول جلسات مشاوره درمانی بر اساس شرایط و ویژگی‌های مطلوب و خاص مورد نظر شما تعیین خواهد شد.و مدت زمان انجام عمل در چند ساعت در یک جلسه انجام میشود.

عوامل دیگری که باعث تاثیر بروی قیمت عمل  کاشت ابرو میشود : شامل دکتر جراح، تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای جراحی، تعداد فولیکول‌های موجود در ناحیه اهدا کننده، مدت زمان و کار صرف شده توسط جراح و تکنسین های  کلینیک بستگی خواهد داشت.


کاشت ابروطبیعی


عمل کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو یک عمل حساس و بسیار تخصصی است که به ملاحظه دقیق پزشک جراح، مهارت، تجربه و ذوق هنری نیاز دارد. این عمل جراحی همچنین به درک کامل از نیازها و اهداف بیمار نیاز دارد تا بهترین نتایج را بوجود آورد .

عمل کاشت ابرو برای افرادی مناسب است که به دلیل عوامل بیماری، مادرزادی، عفونت یا زیرابرو برداشتن بیش از حد، ابروهای کم پوشتی دارند یا ابرو ندارند.برای کسانی که به فکر جایگزینی موی خود هستند، هزینه کاشت ابرو یک عامل اساسی است. در هنگام ارزیابی هزینه کاشت ابروی طبیعی، باید بدانید که هزینه جراحی با توجه به فرد و میزان ریزش موی او تغییر می کند.


کاشت ابرو

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.