مهم ترین نکات کاشت ابرو

۱۶۶ بازديد

مهم ترین نکات کاشت ابرو

 

پس از کاشت مو طبیعی سر ، کاشت ابرو  طبیعی جز پر طرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب می شود.

از مهم ترین عوامل از بین رفتن ابرو ها اصلاح ابرو و تاتو  کردن بر روی ابرو هاست.

نکات کاشت ابرو برای افرادی که تاتو انجام دادند:

افرادی که تاتو انجام داده اند بیشترین آنها بعد از انجام این کار از شکل ظاهری ابرو خود و یا رنگ که بر روی آن گذاشته اند رضایت کامل ندارند و به دنبال انجام کاشت ابرو می گردندد.

نکته ای که ما برای این افراد پیشنهاد می  کنیم این است که کاشت ابرو خود را روی همان تاتو انجام دهند و تاتو خود را پاک نکنند زیرا پاک نکردن آن باعث پرپشت نشان دادن ابرو می باشد.

نکات نواحی پیوند کاشت ابرو

 

نواحی اهدا کننده مو شامل پوست سر می شود که وقتی موی این ناحیه به ابرو پیوند زده شد، به صورت دائمی رشد می کنند و عموما باید ماهی یک بار کوتاه شوند. برای بدست آوردن نتایج بهینه، موهای برداشت شده در ابتدا یکی یکی و گاهی اوقات دو تا دوتا پیوند زده می شود که شیوه طبیعی رشد ابروها است. امروزه یکی از پزطرفدار ترین عمل های زیبایی کاشت ابرو طبیعی میباشد .

کاشت ابرو فرآیند بسیار ظریفی است و نیازمند قرار دادن موها در برش های بسیار ریز ( نیم میلی متری) است که دقیقا در جهت مناسب زاویه بندی شده اند و به گونه ای قرار می گیرند که شبیه رشد طبیعی ابرو باشند. استفاده از گرافت هایی که خیلی ریز تقسیم بندی شده اند باعث می شود که قرارگیری با کوچکترین برش های احتمالی امکان پذیر باشد تا کمترین جای زخم و آسیب دیدگی به موهای قبلی وارد شود. در بسیاری از پست ها با سوال عوارض کاشت ابرو چیست ؟ مواجه میشم که سعی کردم در یک مقاله کاملا توضیح بدم .

 کاشت ابرو طبیعی

ادامه ی مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.