روش های زیبایی پوست افراد مشهور

۱۶۳ بازديد

روش های زیبایی پوست افراد مشهور

افراد مشهور و سلبریتی ها کارهای بسیاری را برای زیبایی پوست خود انجام می دهند. آن ها علاوه بر روش های معمول و استفاده از محصولات با کیفیت، از روش های غیر معمول دیگری نیز استفاده می کنند. نظر سلبریتی ها در مورد جراحی زیبایی چهره خودشان چهره های مشهور هالیوودی برخلاف باور بسیاری از طرفدارانشان بارها جراحی زیبایی چهره و سایر اعضای بدن انجام داده اند اما به دلیل نپذیرفتن این موضوع از سوی آنها زیاد مورد توجه قرار نمیگیرند .حتما برای شما هم جالب است بدانید که چرا ستاره های هالیوود حتی با گذشت زمان همچنان زیبا و جذاب، مانند دوران جوانی خود، به نظر می رسند؟ برخی از این ستاره ها با شجاعت به عمل های زیبایی خود، چه راضی بوده اند و چه ناراضی، اعتراف کرده اند .

جراحی زیبایی از جمله جراحی های پرطرفدار و رایج در سراسر جهان می باشد که افراد مختلف به منظور زیباسازی ، ترمیم و اصلاح بر روی اعضای مختلف بدن خود انجام می دهند . تناسب اندام و زیبایی اعضای بدن در بسیاری از مشاغل مهم و پرطرفدار ، از اهمیت بالایی برخوردار است، به گونه ای که جذابیت چهره و تناسب اندام تاثیر مستقیمی بر روند بهبود روابط کاری و پیشرفت فرد خواهد داشت . از این رو جراحی زیبایی در افراد مشهور همواره مورد استقبال بوده است.

 


زیبای افراد مشهور

روش های عجیب که افراد مشهور برای زیبایی انتخاب میکنند  ؟

نوشیدن یک گالون آب در روز

گابریل یونین کسی است که از ۳۰ سالگی شروع به خوردن روزی یک گالون آب کرده تا بدن خود را هیدراته نگه دارد. او به دیگران توصیه می کند که تا می توانند اول صبح آب بنوشند.

قرار دادن صورت در آب یخ

کیت ماس در مصاحبه با مجله استایلیست می گوید:  «اگر اول صبح بیدار شوم و احساس خستگی کنم و چشم هایم باد کرده باشد، سینک ظرفشویی را پر از آب و یخ کرده و مقداری خیار هم در آن ریخته و صورت خود را در آن فرو می برم». این کار هم باعث از بین رفتن پف های زیر چشم شده و هم منافذ پوستی را باز می کند.

نیش زدن زنبور

گوئینت کِیت پالترو،از نیش زنبور برای زیبایی بیش تر استفاده می کند. او بیان می کند این درمانی قدیمی است که نام آن درمان آپیکاپی می باشد و از آن برای کاهش تورم و پاک سازی جای زخم استفاده می شود.

 

استفاده از پلاسنتا

اوا لانگوریا ۴۲ سال سن دارد؛ اما مانند دختران ۲۵ ساله دیده می شود. او از کرمی استفاده می کند که از پلاسنتا ساخته شده است و معتقد است این کرم به کلاژن سازی کمک کرده و برای زیبایی پوست بسیار مفید می باشد.

عصاره ی حلزون

جاشوا زاینر، متخصص پوست از نیویورک می گوید که این روش واقعا جواب می دهد و برای پوست مفید است. عصاره ای که حلزون تولید می کند مملوء از اسید هیالورونیک می باشد که توضیح می دهد چطور محصولات مراقبت زیبایی حلزون به درمان پوست کمک می کنند. اسید هیالورونیک یک قند طبیعی است که دارای خواص مرطوب کنندگی قوی است. این مایع آب را از عمق پوست جذب می کند تا به لایه های بیرونی و خشک پوست آب رسانی کند.

ماسک خاویار

کوئنچ اکسیژن و خاویار ترمیم کننده، رویه سایی، ماسک خاویار، و اکسیژن مایع را باهم ترکیب کنید، تا صورتتان را صاف و با طراوت کند. به گفته ی تارا کروز، در نیویورک، خاویار ماده ای عالی برای سفت کردن سریع پوست بدون عارضه ی خشک کردن می باشد که چین و چروک های ریز را برطرف می کند. این یک ولخرجی عالی برای یک موقعیت خاص یا مناسبتی مهم است.

درمان با جفت جنین گوسفند

طبق گزارشی از مجله ی Hollywood Reporter، هری استایل و ویکتوریا بکام از طرفداران پر و پا قرص این روش هستند. البته، خوشبختانه نیازی به نگرانی در مورد چندشناک بودن این روش نیست. آنی چیو، یک متخصص پوست در مؤسسه درم می گوید:ابتدا قسمت های مملو از مواد مغذی بافت بدن جنین جدا شده و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته ی او گوسفندان از نظر ژنتیکی فاکتور های رشد فیزیکی و پروتئین های علامت دهی مشابه انسان دارند. جفت جنین گوسفند سرشار از مواد مغذی و همچنین مملو از پروتئین ها و ترکیبات تقویت کننده ی کلاژن می باشد که پوست را انعطاف پذیر، نرم و درخشان کرده و باعث شده این روش محبوب افراد مشهور شود.

 

دوری از دخانیات

دخانیات به ویژه سیگار باعث از بین رفتن کلاژن که یکی از مهمترین پروتئین های ساختاری پوست است می شودو نتیجه آن بروز علائم پیری مانند خط و چین و چروک پوستی و عدم استحکام پوست است. سیگار همچنین مانع از خونرسانی می شود و در نتیجه انبوهی از آلودگی ها در سطح پوست باقی می مانند.

این بهترین دلیل برای ترک سیگار است، البته چنانچه به شادابی پوست خود بها می دهید. علاوه بر موارد ذکر شده، کشیدن سیگار باعث کاهش دفاع طبیعی بدن در مقابل رادیکال های آزاد (مواد شیمیایی خطرناک) می شود.

نیکوتین موجود در دخانیات و به ویژه سیگار در هر شکلی باعث ایجاد چروک در پوست و شل شدن، افتادگی و زرد شدن آن می شود. همچنین پک زدن به سیگار و قلیان باعث به وجود آمدن خطوط چرون عمیق در اطراف دهان می شود. قرار گرفتن در معرض دود سیگار باعث تحریک چشم ها و جم شدن غیرارادی آنها و در نتیجه باعث بروی چین و چروک ها در طرفین آنها می شود. تمام این تغییرات باعث می شود فرد سیگاری چهره ای رنگ پریده و یا رنگ زرد متمایل به خاکستری داشته باشد.

استفاده از ضد آفتاب

یکی از دلایل زودرس پیری یا بیماری پوستی مانند سرطان پوست، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی است؛ بنابراین حتی الامکان از قرار گرفتن در زیر نور خوشید آن هم در وسط روز خودداری کنید. آفتاب سوختگی ها، حمام آفتاب ها و برنزه کردن ممکن است ۲۰ سال شما را پیرتر کنند

اشعه ماوراء بنفش خورشید عامل تخریبی سلامت و جوانی پوست است. این اشعه باعث ایجاد التهاب پوستی و تولید رادیکال های آزاد می شود که کاملا ژن را تخریب می کنند. به علاوه عامل سرطان پوست است. تنها راه مقابله با این عامل طبیعی، اجتناب از قرار گرفتن مستقیم در برابر نور خورشید است.

استفاده از کرم های ضد آفتاب، حتی زمانی که قصد خارج شدن از منزل را ندارید نیز می تواند مفید باشد. تخمین زده می شود که ۸۰ درصد پیری پوست در اثر نور آفتاب ایجاد می شود. چنانچه ناگزیر هستید این کار را انجام دهید، از کلاه لبه دار و کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

ژیم غذایی مناسب

تغذیه صحیح، از عوامل مهم شادابی پوست و پیشگیری از بروز پیری زودرس پوست است. رژیم غذایی بسیار سخت، پوست شما را دچار کمبود مواد غذایی می کند و از دست دادن سریع وزن باعث افتادگی و شل شدن پوست می شود. بالا و پایین شدن وزن بدن آسیب های جبران ناپذیری به پوست وارد می کند زیرا با کم و زیاد شدن وزن قدرت ارتجاعی پوست از بین رفته، پوست شل و افتاده می شود. مصرف روزانه چای به ویژه چای سبز، پوست را در مقابل مواد مخرب اکسیدان محافظت می کند. از طرفی مصرف سویا پیروی پوست را به تاخیر می اندازد.هویج بهترین منبع برای جوانی و شادابی پوست است. یکی از علت های مؤثر که در پیدایش پیری زودرس مؤثر است تنش های شدید، غم و غصه های ناگهانی است که می تواند انسان را در یک شب، سال ها پیر و فرسوده کند.

 

طبیعت گرایی

آلودگی های مختلف؛ از آلودگی هوا و آب بگیرید تا آلودگی های صوتی ارمغان دنیای مدرن است؛ البته مؤثرترین و خطرناکترین دشمن سلامت و شادابی پوست نیز محسوب می شوند. تنها راه مقابله با این آلودگی ها استفاده از مواد حاوی آنتی اکسیدان است، این مواد از راه رژیم غذایی مناسب مانند خوردن میوه ها و سبزی ها، به خصوص میوه های خانواده توت، انار و چای سبز تامین می شوند.

اطلاعات درست

باید پوست تان را بشناسید و حواستان به آن باشد. معلوم است که نمی توانید از چیزی که خوب نمی شناسید خوب مراقبت کنید. مثلا همین یک نکته ساده: می دانستید وقتی پوست خشک است به دلیل نبودن آب کافی در سطح آن، آنزیم های پوست عملکرد صحیحی نخواهند داشت، در نتیجه پوست نمی تواند به طور خودکار التهاب های ناشی از آلودگی، مصرف قند زیاد و نور خورشید را برطرف کند؛ بنابراین استفاده از مواد مرطوب کننده یک پایه مهم در مراقبت از پوست است.

ورزش

بعد از یک ورزش مناسب رنگ پوست برافروخته می شود، این خون رسانی مناسب در درازمدت به ساختار بهتر پوست و جلوگیری از بروز پیری زودرس پوست کمک می کند. فعالیت جسمانی و ورزش مناسب باعث می شود جریان خون اندام های گوناگون بدن، به ویژه پوست افزایش یابد.

 

استفاده درست از لوازم آرایشی

مصرف بیش از اندازه مواد شیمیایی آرایش، حتی با ادعای خارجی بودن یا گیاهی بودن، نتیجه ای جز خرابی و فرسودگی برای پوست ندارد؛ برای مثال مصرف مداوم مداد چشم، خط لب و امثال آنها با گذشت زمان همان ناحیه از پوست را دچار چین و چروک و پیری زودرس می کنند.

 

 افراد مشهور

 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.