پروتز لب

۲۳۰ بازديد

پروتز لب

تزریق ژل

پروتز لب به داشتن لب هایی درشت و خوش فرم کمک می کندافراد بسیاری هستند که علاقمند تا لب های درشتی داشته باشند. روش های مختلفی برای درشت کردن لب ها وجود دارد که تزریق ژل و پروتز لب از جمله این روش ها است.

برجسته‌سازی لب یک عمل زیبایی بوده که باعث می‌شود لب فرد برجسته‌تر، کامل‌تر، مشخص‌تر و غالباً جوان‌تر به نظر برسد. امروزه انجام این عمل ساده‌تر از هر زمان دیگری شده است.

امروزه تکنیک های جراحی متعددی جهت زیبایی لب وجود دارد که جراح پلاستیک صورت بسته به فرم و شکل لب شما تکنیک مناسب برای شما را انتخاب می نماید. لازم به ذکر است که هرچند پروتز لب شایعترین جراحی زیبایی لب به شمار می آید، ولی محدوده جراحی های زیبایی لب به پروتز محدود نمی شود. برخی بیماران به جای حجم دادن به لب نیاز به کاهش اندازه لبها دارند. برخی برای دستیابی به شکل ایده آل لب نیازمند جراحی بالا کشیدن (لیفت) لب بالا هستند. برخی دیگر از افتادگی گوشه های لب خود (معمولا در اثر افزایش سن) اظهار نارضایتی میکنند. طبیعتا در چنین مواردی نوع عمل جراحی متفاوت است.

نحوه عمل پروتز لب

تکنیک‌های پروتز لب با تزریق ژل می‌تواند به سرعت در مطب پزشک بدون نیاز به بستری شدن انجام شود. در این رابطه تزریق چربی یک استثنا محسوب می‌شود، زیرا این روش درمانی برجسته سازی لب نیازمند برداشتن بخش‌های کوچک چربی از سایر نقاط بدن (لیپوساکشن) قبل از استفاده آن برای تزریق جهت بزرگ نمایی لب‌ها می‌باشد، که مدت زمان تزریق چربی به لب اندکی بیشتر از تزریق ژل می باشد.

 

مرحله ۱

متخصص کلینیک نچرال بیوتی به دقت وضعیت ظاهر لب‌ها و پوست شما را بررسی کرده و ناحیه اطراف لب‌ها را برای بزرگ کردن لب با تزریق ژل و چربی معاینه می‌کند.

مرحله ۲

معمولاً نقاط استراتژیک بر روی لب مشخص می‌شود تا به عنوان راهنما برای تزریق ژل و چربی لب در برجسته سازی لب مورد استفاده قرار گیرد.

مرحله ۳

نقاط تزریق ژل و چربی به لب با استفاده از مواد آنتی باکتری تمیز می‌شوند و معمولاً یک ماده بی حسی موضعی برای راحتی بیشتر بیماران حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برخی موارد، خود ژل حاوی ماده بی حسی است. اما در سایر موارد فرایند برجسته سازی لازم است ماده بی حسی در صورت نیاز در محل تزریق به طور جداگانه مورد استفاده قرار گیرد.

مرحله ۴

فرآیند برجسته سازی لب با تزریق ژل به لب مشابه فرآیند تزریق چربی در لب فقط به چند دقیقه زمان در هر محل نیاز دارد و به همین خاطر کل درمان مدت کمی طول خواهد کشید. 

مرحله ۵

به دنبال برجسته سازی لب با تزریق، هر گونه علائم باقی مانده بر روی صورت پاک شده و ممکن است از یخ برای کاهش هر گونه ناراحتی موقت و ناچیز احتمالی استفاده شود.

مزایای پروتز لب

 

۱) دوره درمان تدریجی

تزریق ژل و چربی به لب می‌تواند به صورت تدریجی و در جلسات مختلف تا زمانی انجام شود که ظاهر مطلوب مورد نظر بیمار ایجاد شود.

۲) کنترل حجم لب

با تقبل هزینه تزریق چربی به لب مقدار ماده تزریق شده در این حالت قابل کنترل است و به این ترتیب پزشک می‌تواند مقدار کافی از این ماده را برای ایجاد ظاهر دلخواه شما به ناحیه لب تزریق کند.

۳) کبودی کمتر

در این حالت مقدار کبودی و ورم ایجاد شده و خطرات پروتز لب کمتر از حالتی است که از سایر روش‌ها برای پروتز لب‌ استفاده شود.

۴) از بین رفتن ساده چین و چروک‌ها

هر گونه چین و چروک دور لب ایجاد شده به خاطر حرکت لب‌ها با گذشت زمان و بالا رفتن سن با تزریق ژل و چربی به لب به راحتی چروک دور لب برطرف می‌شود.

۵) عدم احتمال مشاهده واکنش آلرژیک

به خاطر اینکه ژل‌های تزریق شده از مواد طبیعی ساخته می‌شوند که شبیه موادی است که در بدن انسان یافت می‌شود، احتمال مشاهده واکنش آلرژیک به آن کم و ناچیز است. و در مواردی که بزرگ کردن و حجیم سازی لب ها با استفاده از تزریق چربی لب صورت می گیرد، به دلیل استفاده از چربی بدن بیمار امکان واکنش آلرژی به آن وجود نخواهد داشت. به هر حال در صورتی که شما از واکنش آلرژیک بدن خود به لیدوکائین مطلع هستید، قبل از شروع درمان و برجسته سازی لب با پزشک خود در این رابطه صحبت کنید

 

۶) ماندگاری تزریق ژل و چربی در لب

نتایج حاصل از این روش درمانی بلند مدت هستند، اما دائمی نمی‌باشند.

 پروتزلب

ادامه مطلب

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.