چه افرادی برای کاشت ابرو مناسبند؟

۳۴۲ بازديد

چه افرادی برای کاشت ابرو مناسبند؟

ابرو نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت و اعتماد به نفس فرد داشته و از طرف دیگر وظیفه آن در ارتباط برقرار کردن با دیگران و بیان احساسات انکارناپذیر است.
ولی وظیفه اصلی ابرو این است که از چشم ها در مقابل جریان رو به پایین عرق و آب از طرف پیشانی و نیز تابش نور آفتاب، محافظت کند.
از دست دادن ابروها باعث استرس شدید شخص شده و معمولا فرد موردنظر در ظرف مدت کوتاهی برای درمان های دارویی و یاکاشت ابرو طبیعی به پزشک مراجعه می کند.

کاشت ابرو طبیعی در خانم ها

حتی کاشت ابرو هم به خانم‌هایی که ابروهایشان کم‌پشت شده، توصیه نمی‌شود؛ مگر اینکه با متخصص پوست مشاوره کنند و انتظاری که از کاشت دارند، بیان کنند. گاهی با بررسی زوایای ابرو امکان برآوردن انتظار بیمار وجود دارد، چون موهایی که برای ابرو می‌کاریم، قطعا حالت طبیعی ندارد.
به همین دلیل تکنیک پزشک برای کاشت ابرو در زوایای خاص و تنظیم آن طوری که طبیعی‌تر به نظر برسد، واقعا اهمیت دارد.
پزشک، پیوند مو یا کاشت ابرو و مژه را فقط به کسانی توصیه می‌کند که مطمئن است رضایتشان جلب می‌شود، مثلا کسانی که در اثر سوختگی، حادثه یا بیماری‌های خاص موی ابروها و مژه‌هایشان را از دست داده‌اند.

علایم ضعیف شدن ابرو

فاز رشد فعال موهای ابرو کوتاه بوده و لذا این موها زیاد بلند نشده و رشد زیادی ندارند. کوتاه بودن این فاز همچنین باعث می شود که در صورت هرگونه آسیب به موهای ابرو، مدت ها طول بکشد تا صدمات وارده جبران شده و موها مجددا رشد کنند، یعنی قابلیت ترمیم موهای ابرو بصورت طبیعی ضعیف تر و کندتر از موهای سر می باشد.

اگر موهای ابرو دستکاری نشوند، دچار ریزش نخواهند شد، اما از آنجا که خانم‌ها مدام ریشه موهای ابرو را با موچین تحریک می‌کنند، در درازمدت ریشه مو آسیب می‌بیند و دیگر در آن قسمت‌ها مو رشد نخواهدکرد.
رنگ کردن ابرو یا زایمان و شیردهی باعث ریزش ابروها نخواهد شد، البته برخی بیماری‌ها باعث ریزش موهای ابروها می‌شوند که از جمله این بیماری‌ها می‌توان به کم‌کاری شدید تیرویید اشاره کرد.

افزایش هورمون‌های مردانه در خانم‌ها هم می‌تواند دلیل کم‌پشتی ابرو باشد که توصیه می‌کنیم خانم‌ها این کم‌پشتی را با استفاده از لوازم آرایشی مخصوص ابرو بپوشانند و بی‌جهت دستکاری‌های مختلف نکنند.

عوارض تاتو ابرو

غالبا خانم هایی که تمام یا قسمتی از ابروی خود را از دست داده اند، ابتدا به تاتو (خالکوبی) روی می آورند.
تصمیم عجولانه برای تاتو کردن ابروهای کم‌پشت، به‌‌خصوص اگر مدل‌های خاص که مناسب چهره‌ نیست و به زودی فرد را دلزده می‌کند، انتخاب کنید، شما را دچار دردسر خواهد کرد، زیرا رنگ تاتو قابل پاک کردن نیست و با چند جلسه لیزر و هزینه، باز هم پوست ناحیه ابرو به حالت قبل برنخواهد گشت.
علایم ضعیف شدن ابرو

+ ادامه مطلب 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.