مراحل و نتایج کاشت ابرو

۲۴۲ بازديد

مراحل و نتایج کاشت ابرو

 

نیمی از افرادی که برای کاشت ابرو و مو ی سر  به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می کنند، تنها یکبار اقدام به این عمل می کنند، در حالی که نیمی دیگر از این افراد برای بار دوم و برای افزایش تراکم ابروهای خود به کلینیک کاشت ابرو و مو سرمراجعه می کنند.

 

موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو طبیعی از ناحیه سر گرفته می‌شوند. در این حالت یک شکاف کوچک و یا همان فلپ در سر ایجاد می‌شود تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موهای سر را از قسمت عقب سر برداشته و سپس این موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک کرد. باید توجه داشته باشید که پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد. به خاطر اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می شود، این مو در ادامه به رشد خود مشابه وقتی که روی سر مریض  بوده ادامه می‌دهد و بنابراین نیازمند اصلاح و تمیز کردن به صورت دوره ای برای حفظ ظاهر طبیعی موهای ابرو می‌باشد.

بعضی از افراد می پرسند که عوارض کاشت ابرو چیست؟ شما میتوانید با مطالعه دیگر مقالات ما راجع به کاشت ابرو از

 

پس از اینکه این موها کاشته شد، شما می‌توانید بلافاصله تأثیر آن‌ها را بر ظاهر خود مشاهده کنید. مشابه حالتی که مو بر روی سر کاشته می‌شود، اکثر کاشت ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ریزد و سپس رشد آن پس از گذشت حدود ۳ تا ۴ ماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از ۶ ماه ۵۰ تا ۶۰ درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولاً در حدود ۹ تا ۱۲ ماه ایجاد می‌شود. اگر شما قصد دارید از عمل کاشت ابرو ی ثانویه برای افزایش تراکم ابروی خود استفاده کنید، جلسه دوم معمولاً در حدود ۸ تا ۱۲ ماه پس از جلسه درمانی اول برنامه ریزی می‌شود.

 

این روش درمانی به حدود ۴ تا ۷ ساعت زمان نیاز دارد و بطور کامل تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود. در این جلسه درمانی معمولاً بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ پیوند به هر یک از ابروها زده می‌شود. در این حالت پیوند در یک ابرو کاشته شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و این فرآیند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که بیمار درباره نتایج  کاشت ابرو رضایت کامل داشته باشد. در ادامه این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد. مدت زمان این درمان برای متخصصان ما اهمیتی ندارد و این کار تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که بیمار از نتایج نهایی به دست آمده رضایت کامل داشته باشد. تیم ما در این تلاش است که بیماران بدانند که کلا چه افرادی برای کاشت ابرو مناسبند ؟

 

نتایج کاشت ابرو

نتایج حاصل از کاشت ابرو با موی طبیعی دائمی است و شما می‌توانید بلافاصله پس از عمل، تفاوت‌های ایجاد شده در ظاهر خود را مشاهده نمایید. به عنوان یک استاندارد برای کاشت ابرو نتایج حاصل از این روش درمانی معمولاً پس از ۱۲ ماه بطور کامل نمایان می‌شود. ظاهر مطلوب مورد نظر بیمار پس از عمل در مدت زمان کوتاه تر قابل دستیابی است، اما این فرآیند نیز به چند ماه زمان نیاز دارد.

موی انسان در سه مرحله رشد می‌کند و اگر شما ریزش مو پس از کاشت ابرو طبیعی مشاهده کردید، نگران نشوید زیرا این شرایط کاملاً عادی است. فرآیند رشد مو در بین افراد مختلف متفاوت است و هنگامی که فرآیند رشد موهای کاشته شده در ناحیه ابرو شروع شود، شما نیاز به اصلاح ابرو به منظور حفظ ظاهر مطلوب آن خواهید داشت. بسیاری از بیماران سوالات متداول برای کاشت ابرو دارند که ما در این زمینه مقاله ای رو تهیه کردیم .

 

 

ادامه مطلب 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.