جوان‌ سازی پوست دست و انگشتان

۱۶۷ بازديد

جوان‌ سازی پوست دست و انگشتان

از آنجایی ‌که دستان ما بیشتر در معرض دید قرار دارند، جزء اولین نقاط نمایان کننده آثار پیری هستند. افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، باعث ایجاد این ظاهر می‌شود. نشانه ‌های قابل ‌رؤیت رایج پیری شامل لکه ‌های تیره (همان لکه‌ های ناشی از پیری) و نمود های پیش سرطانی می‌شود. از دست دادن بافت چربی نیز رخ می‌دهد که باعث می‌شود دست ما ظاهر استخوانی به خود بگیرد. همچنین درمان ‌های جوانسازی پوست دست می‌تواند کمک کند که دست ‌ها ظاهری جوان‌تر به خود بگیرند. گزینه ‌های درمانی مختلفی در دسترس هستند، بنابراین یک درمان یا ترکیبی از درما‌ن ‌ها برای رسیدن به آنچه بیماران می‌خواهند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افراد مناسب برای جوانسازی پوست دست

افرادی که به دنبال بهبود ظاهر و جوانسازی دست خود هستند، یک داوطلب ایده آل برای درمان جوان سازی پوست دست هستند. اگرچه دلایل از فردی به فرد دیگر متفاوت هستند، شایع‌ ترین آن‌ها شامل:

بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به ‌نفس

کم شدن احساس خجالت درباره ظاهر

دست یافتن به پوست نرم‌ تر

به دست آوردن ظاهری جوان ‌تر

با این‌ حال، بیمار نیز باید آگاه باشد که عمل جراحی زیبایی برای بهبود طراحی ‌شده است. بیماران باید اهداف و انتظارات واقع ‌بینانه‌ای از جوان سازی دست خود داشته باشند. حتماً دلایل خود برای انجام این عمل جراحی را با دکتر در جلسه مشاوره در میان بگذارید. این مشاوره همچنین در حصول اطمینان از آمادگی شما برای انجام این روش کمک خواهد کرد.

همه این روش‌ها مجموعه خطرات، مزایا، هزینه‌ ها و روش ‌های خود را دارند. متداول‌ترین آن‌ ها شامل:

لایه ‌برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی یکی از روش های جوان شدن پوست صورت و دست ها است. هنگامی‌که این مواد شیمیایی به پوست زده می‌شوند، باعث می‌شود که لکه‌ های ناشی از سن ناپدید شوند درحالی‌که شفافیت بافت پوست کمتر می‌شود.

اسکلروتراپی هنگامی‌که محلول اسکلروزان به رگ‌ های بد منظر تزریق می‌شود، این محلول شیمیایی رگ ها را تحریک می‌کند و باعث می‌شود که سفیدتر به نظر بیایند و کم کم محو شوند و به جوان سازی دست کمک می کند .

میکرودرم

میکرودرم یک روش صیقل دادن ظاهری پوست است که شامل صیقل دادن اولین سطح از پوست با استفاده از کریستال ‌های کوچک می‌شود. با یک سری از جلسات میکرودرم پوست صورت شما می‌توانید به سرعت به بهبود قابل توجهی در خطوط سطحی و لکه‌ های برآمده و ناهموار پوست خود دست یابید، در عین حال، ظاهر پوست خود را لطیف، صاف و شفاف‌ سازید.

لیزر جوانسازی

 امروزه تکنولوژی پیچیده لیزر می‌تواند بافت پوست را بهبود دهد، چین و چروک ها را کاهش دهد، رنگ پوست را اصلاح کند و ظاهر پوست را با طراوت، زیبا و جوان‌ تر سازد. در حین انجام لیزر جوانسازی پوست دست ، انرژی لیزر هم سطح صدمه دیده پوست و هم کلاژن ‌های پیری در عمق دست را هدف قرار می‌دهد. زخم های میکروسکوپی در میان بخشی از منطقه مورد درمان ایجاد می‌شود و به اطراف بافت آسیبی وارد نمی ‌شود. با محدود کردن آسیب‌های پوستی، می‌توان به جوان ‌سازی پوست بسیار عمیق و موثر با دوره درمان کوتاه‌ تر دست یافت. حرارت لیزر همچنین باعث تحریک مکانیسم ‌های درمان طبیعی بدن و تحریک در تولید دوباره کلاژن و الاستین (انعطاف پذیری) در ماه ‌های بعدی پس از درمان می‌ شود. در پوست ‌های جوان و سالم، کلاژن و الاستین به وفور یافت می‌شود که باعث استحکام و انعطاف‌ پذیری پوست می ‌شود.

پرکننده‌ های قابل تزریق (چربی، کلاژن، ری استالین و غیره)

 ژل‌های موقت همانند رادیسه و اسکالپترا می‌توانند باعث ترمیم ساختار زیرین پوست، جایگزینی حجم ازدست ‌رفته دست و رفع چین و چروک آن گردند. این ژل‌ها در طی روشی ساده و سرپایی به زیر پوست تزریق می‌شوند همچنین پس انجام این عمل، بیمار هیچ دوره نقاهت و از کار افتادگی ندارد. در تزریق چربی از چربی طبیعی خود شما برای ایجاد خطوط ظاهری جوان بر روی دست و با ماندگاری بالا استفاده می‌کنند. علاوه بر این در طول فرآیند تزریق چربی، چربی از منطقه دیگری از بدن به دست می‌آید و سپس با دقت بالا به دست ‌ها تزریق می‌گردد. در این روش بیماران یا مقدار کمی ناراحتی خواهند داشت یا هیچ ناراحتی احساس نخواهند کرد و کمترین میزان دوره ازکارافتادگی (نقاهت) را دارند.

 

ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.