کاشت ابرو و زاویه خواب ابرو ها

۱۶۵ بازديد

کاشت ابرو بهترین روش دائمی برای حل مشکل کم مویی ابرو می باشد. یکی از مسائلی که خانم‎ها اکثرا از آن شکایت دارند، کم مویی ابرو است. افرادی که با این معضل درگیر هستند اغلب راهکارهایی مثل استفاده از مداد ابرو یا انجام تاتو را انتخاب کرده‎اند اما هیچکدام از این روش‎ها دائمی نیستند. گاهی نیز در اثر یک زخم، یا برداشتن افراطی ابرو و یا دلایل ژنتیکی ابروها نیاز به ترمیم دارند که کاشت دائمی ابرو روش تضمین شده‎ای برای ترمیم ابرو در این موارد است.

 

کاشت موها با زاویه خواب مناسب در هر ناحیه

در کاشت ابرو اصلی ترین نکته دانستن جهت خواب موها در نواحی مختلف ابروها میباشد اما این فقط کافی نیست بلکه توانایی خواباندن موها در نواحی مختلف ابروها در حین کاشت هم نیازمند مهارت و سال ها تجربه در زمینه کاشت ابرو دارد .به طوری که زاویه خواب مناسب برای کاشت ابرو برای هر کسی بر مبنای زاویه خواب ابروهای خودش است و در نهایت در صورت نبود زاویه خواب ابرو شخص ابرو را بر اساس زاویه خواب اکثر افراد کاشت می کنیم.

 

انتخاب موهایی با قطر مناسب

نباید از موهایی با قطر ضخیم استفاده شود بلکه باید از موهای نازک و با قطر خاص استفاده شود.

 

ایجاد کوچکترین منافذ در پوست جهت کاشت

منافذ ایجاد شده در پوست ناحیه ابرو باید با دقت فراوان و با استفاده از تکنیک های مدرن امروزی (کمترین قطر) را داشته باشد.

 

توجه میزان و درجه انحنای هر تار مو جهت کاشت

با دید میکروسکوپی و دقیق باید به طور ظریف به میزان درجه قوس هر تار مو و حتی جهت قوس آن توجه فراوان شود و بر اساس میزان انحنای هر تار مو، آن تار مو را برای کاشت در ناحیه خاصی از ابرو استفاده شود و این کار نیازمند نگاه دید بسیار دقیق و ظریف بین پزشک می باشد تا میزان ظرافت کاشت ابرو بیشتر و بیشتر شود.

نتیجه یک کاشت ابرو با تکنیک علمی و صحیح توسط یک پزشک با تجربه (خلق ابروئی با موهای طبیعی) می باشد آنگونه که : هیچ کس متوجه کاشت ابرو شما نخواهد شد.

 ادامه مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.